![](https://static.wixstatic.com/media/9389ae_642dae4142ac4fe1bd6a3c25b73a747a~mv2.jpeg/v1/fill/w_1920,h_1280,al_c,q_90,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/9389ae_642dae4142ac4fe1bd6a3c25b73a747a~mv2.jpeg)
Wij zijn bereikbaar op 053 77 15 18 elke werkdag van 8u tot 12u
Problemen met de verwarming, de warmwaterboiler, sanitaire toestellen, regenwaterpomp? EQUANS: 053 77 26 51
Klachten?
Het kan zijn dat je niet tevreden bent over Woonmaatschappij Dender-Zuid. Dat is niet leuk, maar het kan gebeuren.
Zijn er problemen? Contacteer dan altijd eerst de dienst zelf, voor je een klacht indient.
De dienst klanten: inschrijvingen, toewijzingen, huuradministratie, kopen en lenen
Vragen over inschrijvingen: inschrijvingen@denderzuid.be
Vragen over je huurdersdossier: huur@denderzuid.be
Vragen over het aankopen van een sociale woning of afsluiten van een sociale lening: kopen@denderzuid.be
De dienst sociaal beleid: zij staan in voor de huurbegeleiding zowel op het vlak van sociale ondersteuning als voor de financiële opvolging van de betaling van de huur.
Wil je iets bespreken i.v.m. je woonomstandigheden, de betaling van je huur: huurbegeleiding@denderzuid.be
De technische dienst: voor herstellingen
Aanvragen voor herstelling: herstellingen@denderzuid.be
Problemen met de verwarming, de warmwaterboiler, sanitaire toestellen, regenwaterpomp?
Bel ZELF naar EQUANS: 053 77 26 51
Vragen van verhuurders: verhuren@denderzuid.be
Heb je contact gehad met de betrokken dienst, maar geraakt je probleem niet opgelost en wil je toch een klacht indienen? Ben je niet akkoord met een factuur? Ben je ontevreden over onze werking?
Dan kan je je klacht indienen. Gebruik hiervoor het klachtenformulier of stuur een mail naar klachten@denderzuid.be
We behandelen je klachten binnen de 45 kalenderdagen.
Als je niet akkoord gaat met het antwoord van de klachtenbehandelaar van de woonmaatschappij, dan kan je een klacht indienen bij de Vlaamse Ombudsdienst, via mail of op het gratis nummer 1700.