top of page

Klachten?

Het kan zijn dat je niet tevreden bent over Woonmaatschappij Dender-Zuid. Dat is niet leuk, maar het kan gebeuren.

Zijn er problemen? Contacteer dan altijd eerst de dienst zelf, voor je een klacht indient.

De dienst klanten: inschrijvingen, toewijzingen, huuradministratie, kopen en lenen

Vragen over inschrijvingen: inschrijvingen@denderzuid.be

Vragen over je huurdersdossier: huur@denderzuid.be

Vragen over het aankopen van een sociale woning of afsluiten van een sociale lening: kopen@denderzuid.be

 

De dienst sociaal beleid: zij staan in voor de huurbegeleiding zowel op het vlak van sociale ondersteuning als voor de financiële opvolging van de betaling van de huur.

Wil je iets bespreken i.v.m. je woonomstandigheden, de betaling van je huur: huurbegeleiding@denderzuid.be

 

De technische dienst: voor herstellingen

Aanvragen voor herstelling: herstellingen@denderzuid.be

Problemen met de verwarming, de warmwaterboiler, sanitaire toestellen, regenwaterpomp?
Bel ZELF naar EQUANS: 053 77 26 51

Vragen van verhuurders: verhuren@denderzuid.be

 

Heb je contact gehad met de betrokken dienst, maar geraakt je probleem niet opgelost en wil je toch een klacht indienen? Ben je niet akkoord met een factuur? Ben je ontevreden over onze werking?
Dan kan je je klacht indienen. Gebruik hiervoor het klachtenformulier of stuur een mail naar klachten@denderzuid.be

​We behandelen je klachten binnen de 45 kalenderdagen.

Als je niet akkoord gaat met het antwoord van de klachtenbehandelaar van de woonmaatschappij, dan kan je  een klacht indienen bij de Vlaamse Ombudsdienst, via mail of op het gratis nummer 1700.

Een klacht indienen

Ik ben:
Ik heb een klacht over:

Woonmaatschappij Dender-Zuid - hoofdzetel - Heilig Hartlaan 54 - 9300 AALST - 053 77 15 18 -   BE0400 268 025

  • Icoon Facebook
  • Icoon Instagram
  • Icoon LinkedIn

© 2023 - Woonmaatschappij Dender-Zuid

bottom of page